شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 17, 2024
دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با محمودنژاد

حوزه/ موکب آستان حضرت معصومه سلام الله علیها بیشترین و بهترین خدمات را به زوار ارائه می دهد و از لحاظ وضعیت فضاهایی که در اختیار جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشت و درمان قرار گرفته نسبت به سالهای گذشته بسیار مطلوب تر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه؛ محمدرضا بهرامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در عمود ۱۰۸۰ در دیدار با مهندس هادی محمودنژاد در سخنانی گفت: این موکب بیشترین و بهترین خدمات را در بین مواکب به زوار ارائه می دهد و از لحاظ وضعیت فضاهایی که در اختیار جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات حوزه بهداشت و درمان قرار گرفته نسبت به سالهای گذشته بسیار مطلوب تر است و واقعا جای تشکر دارد.


وی افزود: در این موکب بخش درمانی از کادری چهل و دو نفره در حوزه آقایان و بانوان تشکیل شده و تیم مجهز پرستاری هم امسال اضافه شده است.


مهندس محمودنژاد نیز در این دیدار در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم خاطرنشان ساخت: کمبودهای دارویی در بخش هایی مشاهده می شود که امیدواریم این کمبودها برطرف شود و همچنین لازم است خدمات حوزه بهداشت و درمان در این موکب بیست و چهار ساعته باشد.


وی افزود: در کنار توجه به مباحث تخصصی در هر عرصه ای اما دستور آیت الله سعیدی تولیت محترم حرم مطهر این است که خدمات در موکب آستان مقدس حضرت معصومه در همه حوزه ها کریمانه باشد، لذا در این موکب در بخش های مختلف سعی شده است آن نگاه کریمانه به خوبی رعایت شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha